Altres activitats

Agenda i activitats

Nit Europea de la Recerca a Tortosa

Plaça Espanya, Tortosa, a partir de les 16.30 h

El Campus Terres de l'Ebre de la URV se suma a la Nit Europea de la Recerca amb una fira de tallers científics a la plaça de l'Ajuntament de Tortosa, el divendres 4 d'octubre, de 16:30 h a 21:00 h. L'esdeveniment comptarà amb una desena d'activitats conduïdes per investigadores i investigadors de la URV, amb l'objectiu d'acostar la ciència a la ciutadania i despertar l'interès dels més petits. L'activitat és gratuïta i no requereix inscripció prèvia.

La Nit Europea de la Recerca és un esdeveniment públic dedicat a la divulgació de la ciència que té lloc cada any en 300 ciutats de 30 països d'arreu d'Europa l'últim divendres de setembre. Té com a objectiu acostar els investigadors i investigadores al públic de totes les edats i donar a conèixer la recerca i la innovació que fan de manera amena i participativa.

La Unitat de Comunicació i Divulgació de la Ciència de la Universitat Rovira i Virgili coordina i organitza aquest projecte a la demarcació de Tarragona i ha dissenyat activitats adreçades a ttots els públics. També hi participen els centres CERCA del territori: l'Institut Català d'Arqueologia Clàssica (ICAC), l'Institut de Paleoecologia Humana i Evolució Social (IPHES), l'Institut Català d'Investigació Química (ICIQ) i l'Institut d'Investigació Sanitària Pere Virgili (IISPV).

Podeu consultar les activitats aquí.

Nit Europea de la Recerca a Tortosa